Asiakasohje koronaviruksen johdosta/Anvisning för kunder med anledning av coronaviruset /Customer information regarding the Corona virus

Julkaistu 18.3.2020  Päivitetty 24.11.2020

Toimisto palvelee arkisin virastoaikana klo 8.00 – 16.15. Yhteydenpito toimistoon ja asiakastapaamiset tapahtuvat 18.3.2020 lukien ensisijaisesti etäyhteyden tai puhelimen välityksellä. Jos sovitaan tapaaminen toimistoon, tapaamiseen ei tule saapua, jos epäilette saaneenne tartunnan, teillä on flunssan oireita tai olette altistuneet koronavirukselle.

Anvisning för kunder med anledning av coronaviruset

Byrån betjänar vardagar under tjänstetid kl. 8.00 – 16.15. Från 18.3.2020 och framåt sker kontakten med byrån i första hand via internet eller telefon. Om det bokas ett möte på byrån så avboka om ni misstänker att ni smittats, om ni har symptom på flunssa eller om ni blivit utsatta för coronaviruset.

Customer information regarding the Corona virus

The office is open during business hours 8.00 – 16.15. From 18.3.2020 contact with the office is conducted primarily via telephone or remote connection. If a meeting has been arranged, kindly do not come to the office if you suspect that you have been infected, if you have flu symptoms or if you have been exposed to the virus.