joulukuu
5.12.2018
»

Itä-Uudenmaan kihlakunnansyyttäjä on nostanut syytteen välikohtauksesta, joka tapahtui Helsinki-Vantaan lentokentällä Finnairin lennolla lähtövalmisteluiden aikana 31.7.2018. Tapauksen yhteydessä poliisi poisti koneesta henkilön. Syyte on nostettu haitanteosta virkamiehelle ja ilmailurikkomuksesta.

lokakuu
29.10.2018
»

Itä-Uudenmaan kihlakunnansyyttäjä on nostanut syytteen törkeästä huumausainerikoksesta TOR-verkossa toimineen Sipulikanavan ylläpitäjää vastaan. Vuonna 1973 syntyneen ylläpitäjän epäillään välittäneen Sipulikanavan /tori/-osion kautta huomattavan suuria määriä erilaisia huumausaineita 13.3.2014–31.10.2017. Tulli ja keskusrikospoliisi sulkivat Sipulikanavan 1.11.2017.

syyskuu
13.9.2018
»

Itä-Uudenmaan kihlakunnansyyttäjät ovat päättäneet nostaa syytteen henkirikoksesta, joka liittyy vuonna 1956 syntyneen miehen kuolemaan Vantaan Viinikkalassa.

kesäkuu
26.6.2018
»

Poliisimiesten osalta ei aloiteta esitutkintaa liittyen Lempäälässä tämän vuoden huhtikuussa tapahtuneeseen ampumavälikohtaukseen, jossa menehtyi poliiseja kohti ampunut mies. Asiasta on päättänyt Itä-Uudenmaan syyttäjänviraston kihlakunnansyyttäjä Jukka Haavisto.

huhtikuu
13.4.2018
»

Itä-Uudenmaan kihlakunnansyyttäjät ovat nostaneet syytteen taposta, laittomasta uhkauksesta ja ampuma-aserikoksesta koskien ampumistapausta lokakuussa 2017 Porvoon Sannaisissa.

maaliskuu
28.3.2018
»

Itä-Uudenmaan kihlakunnansyyttäjät ovat nostaneet syytteen murhasta tapahtumista, jotka liittyvät 3-vuotiaan lapsen puukotukseen marraskuussa 2017 Porvoossa.

Julkaistu 28.3.2018